Knäpp Fråga !

Fråga :
Jag tänkte på en grej för ett tag sen. Om det var möjligt att samla ihop allt löst hår som ligger i hus och offentliga platser och i naturen (bara från människor), hur många kubikmeter hår skulle man få ut av det?
Alternativt: Hur mycket hår tappar en människa under en livstid? ...så kanske man kan räkna ut ovanstående med en lång ekvation....
Jag blir ju nyfiken!!
Kram! Snart är det dags för mig att klippa mig, kanske kommer förbi dig om jag har tillgång till bil nån dag annars får jag ta det som är i göttteborg iställe;)

Svar:
Elin jag säger bara HA HA HA HA ! 
du är så korkad !
jag svarar tyvärr inte på den sortens frågor !
men du kan gärna få räkna ut detta i en lång ekvation och skriva detta i en ny kommentar,
så ska jag se till att meddela alla som läser bloggen ! =)
se till att få tillgång till bil och kom till mig ;)
kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Mäh!!

Meeen hur mycket hår tappar man per dag då? Så kan jag börja räkna



Men jag har en seriös fråga med!

En galen frisör klippte min högersida kort (till örat) och vänstersidan "lång" (axeln)

Hjälp, jag måste börja styla mitt hår för att få det att se ok ut. Vad ska jag köpa för gel??? Den jag har nu är kass! kram

2010-09-29 @ 00:28:22
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Elin

eller jag menar vax... ja du ser ju hur bra det här kommer gå!

2010-10-02 @ 21:33:40
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0