Jag skall börja att presentera mig !

Mitt namn är Sofia ,
Frisör , sen ett år tillbaks.
Tiden går sjukt fort ,och jag tänkte att jag kunde göra något roligt av lite av tiden .
vet att jag har lite vänner som har lite frågor som kommer fram om man pratar om det ,
men nu skall detta vara en liten hjälp tänkte jag .
fråga vaaaad ni vill och jag ska svara så gott bara jag kan ! =)

Jag ska iallafall bli egenföretagare .
Det lutar åt det hållet iallafall .
Jag jobbar på en salong i Kållered , Tingeling hårstudio heter den !
trivs jätte bra där och kommer bli kvar där ett tag framöver !
som sagt ,
fråga på ..
längtar efter att skriva första inlägget , så bara ös på med frågor !! =)

Sofia


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan Sofia! Superbra idé med bloggen. Jag hade en fråga... Jag har ju supertorrt hår,lockigt och yrigt. Jag saknar ett riktigt bra medel att sätta i håret för att kunna forma fina lockar osv efter duschen, det blir ofta bara väldigt burrigt och risigt... Jag torkar håret med hårfön ganska sällan för att håret inte ska slitas så mycket...



Topparna är väldigt torra, även om jag klipper det regelbunder, har du nått bra tips om hur de ska må bättre längre?

2010-06-22 @ 01:45:15
Postat av: Anneli

Heej! Jag har cp långt hår och det är lite torrt finns det någon super kur för håret som inte kostar skjortan:)

2010-06-22 @ 21:50:07
Postat av: Anonym

jag har ganska tjockt hår med självfall. Det är också väldigt frissigt, så håret står ungefär åt alla håll. Jag brukar platta det och har riktiga produkter i, men håret är ändå väldigt flygit och det står upp hårstrån (det lägger sig alrig så som tunt fint hår gör) så vet du någon bra produkt eller något tips så allt hår lägger sig fint?

2010-06-23 @ 13:02:20
Postat av: Evelina

Hej Sofia,

Vad ska man använda för produkter för att få lockarna att stanna kvar efter man lockat det? Lockar fäster inte så bra på mitt hår utan måste ha i tonvis med spray. Inte ens permanent fäster, vad behöver jag?

2010-06-24 @ 14:35:57
Postat av: Frida

Först, så inte för att klaga, men.. i kommentarrutorna är alla texter vita.. du förstår om du kollar.. och du kan ju skriva om vad man ska göra om man har fett hår :D hihi(:

2010-06-24 @ 23:05:40
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0