Pris för hårförlängning ?

Fråga:
Tänkte göra hårförlångning, men undrar lite hur myvket det kostar och om de skadar håret?

Svar:
Detta är en fråga som är jätte svår att svara på om man inte ser dig framför mig .
det är jätte varierande , på hur mkt hår man vill ha och hur tjockt hår man har själv . och tjocklek .
men det ligger på allt mellan 2500 - 8000 ungefär :)
och det skadar inte håret mer än vanligt , om man sköter det som man skall förståss !
man kan tycka att man får väldigt tunnt hår efteråt , men det är för att man är så van vid så mycket hår .
så nej det sliter inte. men det finns ju många olika sett att göra på . jag har själv utbildning i microringar och keratinvax , åh jag använder mig av keratin vax mest .
här är mitt hår förra sommarn när jag förlängde mitt hår med keratinvax






såhär såg håret ut utan löshår!

iår har mitt hår växt lite mer och jag har bara gjort förtjockning på mitt hår! :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0