bra inpackning för slitet hår ?

Fråga:
Heej! Jag har cp långt hår och det är lite torrt finns det någon super kur för håret som inte kostar skjortan:)

Svar:
det jag kan säga är att det finns hur mycket bra inpackningar som helst ,
det tråkiga är att det kostar att vara fin .. !
och är det torrt och slitet för att de inte är klippt räddar inte ens den bästa inpackningen det utan det är dags att klippa sig .
klipper man sig regelbundet , och använder en vanlig inpackning 1 gång i veckan eller varannan så får du ett fint hår .
just nu säljer vi ut våra inpackningar på min salong , för jag tror det ligger på 139:-
har mkt kampanjer just nu !
och billigare än så går inte att få , för då räddar de inte någonting av ditt hår. tyvärr.



schwarzkopfs inpackningar gillar jag starkt , dom ligger även bland dom billigare inpackningarna ,
sen finns det ju way more expensive som ghds nattinpackning  rejuvenation cream som man även får med en liten handduksaktig hätta som man kan sova med , så sköljs allt ut på morgonen . gudomlig ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0